onsdag 13 november 2019

Ett leksakshav

Idag fick vi en hel bärkasse full med leksaker!!
TACK!!!
Detta uppskattades mycket! 
💖💝🙏✨🎁🐶🐾🐾❤👀
Sune fick vara förste testpilot.......
Han hamnade mitt i ett "himmelrike".........
Han kollade in leksakerna en efter en o la
snabbt en priolista på vad som var intressantast



DÄR, nummer 1! 🏆





Sune kommer tillbaka o tar nummer 2!




Han rusar iväg.......



Och rusar tillbaka.........

Hmmmm du stirrar på mig, varför?

Vad händer om jag kommer närmare?
Sniff, sniff, ehhh du var ju bara en gris.......


Men du den där leksaken du har bakom 
dig vill jag gärna ha
Du har väl inget emot att jag lånar den lite?

Leksak nummer 3..........










Leksak nummer 4


Hmmm konstigt den kan jag inte ta med mig??


Men hej där, dig känner jag igen!














Leksak nummer 5





WOW en kyckling som kan FLYGA!!!!
Sune sladdar i kurvorna.....





Tack för en fantastiskt rolig leksaksstund!!! 💞😍
///Staffepussar från Sune

Tvättbjörnen fick 1:a platsen o placerades strategiskt
inne på Sunes "domäner" så ingen skulle röra honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar